maanantai 30. tammikuuta 2012

Anteeksi

Olen HYVIN, HYVIN pahoillani etten ole käynyt täällä kirjoittelemassa mitään pitkään aikaan. En väitä olleeni kiireinen, olen vain ollut hyvin saamaton ja erittäin laiska!! ja ehkä hieman k*rpiintynyt kaikkeen.

No mutta. Uusi vuosi ja uudet kujeet. Ei enää kliseilyä. Kiitos parille ihanalle henkilölle, jotka olitte kommentoineet blogiani, piristitte päivääni kummasti! Nyt jaksan taas jatkaa höpöttelyä! : )

Olen nyt muutenkin päättänyt aloittaa, hmm, piristyneemmän vaiheen elämässäni. JA kirjoittaa useammin. Viime viikot olen vaan rampannut Jyväskylän ja Lahden väliä kavereita tapaamassa, enkä ole oikein ehtinyt koneelle. Okei. Jaksanut kirjautua. Ollut laiska. Lazy.

Ihoasiat ei oikein ole muuttuneet. Tai no, sanoin goodbyet herra lääkärille numero 1 ja vaihdoin uuteen (halvempaan). Uusi oli jopa ihan mukavanoloinen, tai niin mukava kuin rahanhimoiset lääkärit nyt ylipäätään voivat olla, mutta toivotaan että parempaan suuntaan mennään.. Näillä näkymin niin näyttäisi käyvän. Paitsi näillä kevyen trooppisilla keleillä (-29!!) iho muutenkin muistuttaa hiekkapaperia ulkomuodoltaan, mutta pakko ottaa koveemmat aseet ja ryppyvoiteet käyttöön.

Mä en yleensä ole tehnyt mitään uudenvuodenlupauksia, ne on jotenkin niin tekopyhiä, lupailla nyt kaikkea, mitä ei kumminkaan koskaan tule toteuttamaan. Ja hyvin tiedostaa sen etukäteen. Blaah. Mä voisin epäsuorasti luvata olla välittämättä niin paljoa ulkonäköasioista. (mahdotonta!) Mutta yhden asian mä lupasin jo viime vuonna, ja siinä olen pysynytkin. Tekopyhiä ihmisiä mä en jaksa enään katsella, enkä oo katsellutkaan. Oon sanonut useemmalle kuin yhdelle tyypille hyvästit niiden uuvuttavuuden takia jo viime vuonna. Sellaisille energiasyöpöille, joihin uppoaa niin paljon voimia ja energiaa niiden mitättömien turinoiden kuunteluun, muttei niiltä saa koskaan mitään takaisin. Siispä energiansäästövaihe silmään ja menoksi!

Ps. Olen varmaan tullut hulluksi, koska pressanvaalit oikeesti kiinnostaa mua. Mahdottomuus on tapahtunut; maaren kiinnostui juuri politiikasta.



Loppuun kaunis ja mielestäni jotenkin talvinen Chisun ihana biisi Kädet ilmassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti