perjantai 8. helmikuuta 2013

Viikonloppua!

Mulle iskee aina välillä ihan kauhea blackout. Tai oikeastaan ideapula. Ja minä olen aina ollut niitä, jotka on mieluummin hiljaa kuin jorisee yhdentekevää shaibaa jostain aiheesta, mikä ei oikeastaan edes kiinnosta ketään. Ja koska välillä ja usein musta tuntuu siltä, että mä toistan itseäni itkeskelemällä exäni perään ja valittamalla milloin mistäkin, niin sen takia mulle välillä tulee näitä muutaman päivän taukoja, koska en yksinkertaisesti keksi mistä puhua! Ja varsinkaan, kun mun elämässäni ei juuri nyt tapahdu mitään ihmeellistä tai kiinnostavaa. Suunnittelen uutta elämää nro 3 ja mietin pitäisikö mun taaas palata koulun penkille vaikkei tipan vertaa kiinnostaisi.

En tahallaan pitäis tällasia hirveitä taukoja, mutta nykyään mulle käy tosi usein niin että en vaan keksia ja tuijotin vaan ruutua, mutistuin kyllä koneella ja tuijotin vaan ruutua, mut mitään ei tullu. Ja tästä minulla on ihan hirvee olo, koska oon todella surkea blogin pitäjä kun en edes keksi mitä sanoa.. :D

Joten nyt, heitelkää mulle ideoita, mistä voisin jorista, koska veikkaan että muuten käy niin, että jorisen ja kitisen taas ens viikolla ex-mieheni perää(n) ja toistan itseäni sen 444:nnen kerran..

Mutta hei, hyvää viikonloppua kaikille! Ja eipä tässä muuten ole enää ihan hirveän kauaa kevääseenkään (tai ainakin kaikki kaupat kyllä pursuaa kevätvaatteita jo tammikuun lopulla..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti