maanantai 31. joulukuuta 2012

bye, 2012

2012 vuoden viimeinen päivä. Ja mulla ei ole tästä vuodesta mitään hyvää sanottavaa. Ainoa positiivinen asia, mikä tulee mieleen, on että kohta se on ohi. Tää vuosi ei tosiaan kuulunut mitenkään tavoin mulle ihanteelliseksi tai onnistuneeksi, päin  vastoin. Mun elämässä tapahtui hirveästi asioita, ei niin positiivisia asioita, tänä vuonna: mies jätti, iho muistutti rupikonnaa ja kaveripiirikin muuttui näiden seurauksena. Nyt kaikki sujuu vaihteeksi hieman paremmin, kolmen lääkekuurin ja lukuisen ääliöiden jälkeen, ja voinpahan ainakin sanoa, että mä pidin lupaukseni: olin rehellinen enkä enää sietänyt epärehellisyyttä muilta.

Ja tämä linja jatkukoon myös huomisesta alkaen!

Hyvää uutta vuotta 2013 kaikille! (niin kornia kuin tuon toitottaminen joka vuosi onkin..) Olkoon ensi vuosi edellistä parempi.


2 kommenttia:

  1. Katos vaan, mullakin mies jätti ja iho muistutti rupikonnaa. Mikä ihosairaus sulla on? Mulla on iho tällä hetkellä *hakkaa puuta* ihan jees kunnossa, mutta voi hyvä luoja miltä näytin kun se oli pahimmillaan..

    VastaaPoista
  2. mulla oli aika vaikea akne ja toisinaan iho taas kuivui ja hilseili lähes kokonaan pois lääkkeiden takia, että semmosia mukavuuksia :D oon nyt tässä reilun yli vuoden aikana syöny 3 lääkekuuria, joista viimesin viimein toimi! täytyy kyllä myöntää, että usko paranemisvaiheeseen oli aika kovilla välillä.

    VastaaPoista