maanantai 9. huhtikuuta 2012

Off and on

Eilen illalla (vaiko yönä?) tajusin sitten, ettei minulla ole toimivaa kameraa. Ajattelin, että olisin voinut kuvata joitakin vaatteitani, mutta eihän siitä ilman kameraa tulekaan yllättäen mitään.. Olen kyllä varsinainen mestari näissä sähkölaitteiden hajoittamisissa.. Tämän hetken saldo on hajonnut kännykkä (ollut rikki jo kuukauden ja toistaiseksi käytän vanhempaa, tönkömpää mallia, jossa ei siis ole kameraa saati edes värinäyttöä, jesh!), rikkinäinen kamera, ja viimeiaikaisin hajoutuma lienee stereot, jotka soittavat tätä nykyä enää Sophie Ellis-Bextoria ja sohvin levyä Make a Scene. Eihän siinä mitään, levy on oikein mainio, mutta sittemmin kun stereot sanoivat sopparinsa irti, 18. kerta mitä tahansa levyä alkaa olla jo vähän liikaa..


Mutta tyyliini. En koskaan varsinaisesti suunnitellut vaatepostauksen tekoa, mutta koska joku sitä ihan oikeasti oli toivonut, niin miksei?





2 kommenttia:

  1. Mikset jatkossakin postais enemmän muodista kun kuitenkin tunnut tietävän yhtä jos toista uusimmista trendeistä ja saat vaatteet matchaamaan kivasti? Jos rahaa vaan ois niin kyllä ois kaikki tän postauksen vaatteet mun..hienoja kollaaseja :-)

    VastaaPoista
  2. anteeksi; en huomannut aiemmin kommenttiasi! sitten kommenttisi olen kyllä tehnytkin pari postausta vaatteista, muttei se ihan ollut alunperin suunnitelmani, eikä muoti ja jatkuva uusimpien trendien seuraaminen ole ihan minun juttuni. Kollaaseja on kyllä kiva näperrellä ja esteettinen ihminen kun olen, niin ehkäpä niitä seuraa vielä jatkossa.. :)

    VastaaPoista