lauantai 15. kesäkuuta 2013

far away from yesterday

(c) weheartit.com


Koska miehestä ei ole vieläkään kuulunut mitään, mä olen alkanut miettiä B-suunnitelmaa.

Ja se on:

• muutto pois täältä
• uusi alku
• uudet kuviot
• uusi mies (?) sitten joskus, jos sellainen sattuisi tulemaan vastaan

Koska: mä en todellakaan rupea etsimään mitään. Mä olen funtsaillut viime päivät ja pikkuhiljaa oikeasti alkanut kääntyä siihen suuntaan, että mun ja nykyisen mieheni juttu alkaa olla aika finito. Jos se ei välitä, niin tämän täytyy loppua. Ja jos se oikeasti välittää, niin kuin se väittää tekevänsä, niin sen olisi vähitellen aika korkea aika alkaa näyttää se. Tai muuten käy niin, että meikä hyppää pois tästä junasta ja vaihtaa ihan muuhun kuin tällaiseen suhteeseen, jossa nähdään ehkä kerta per 2 kk. Mä en nimittäin halua tuhlata aikaani ja kärsivällisyyttäni turhaan. On olemassa parempaa. Nyt hänenkin on aika tajuta, etten mä niele mitä tahansa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti