torstai 13. kesäkuuta 2013

selän takana vehtailua osa 4000

Mun ei ikinä pitäisi käydä kyyläämässä miestä facebookissa. Koska se, mitä sieltä paljastuu, on aina kamalaa.
Tai siis, se mitä sieltä paljastuu, on aina naiset x 4163.

Mutta mitä mun pitäisi ajatella niistä? Kaikista 4163:sta naisesta, jotka flirttailevat hänelle, minun miehelleni siellä? Ja mitä minun pitäisi ajatella siitä, että minun mieheni flirttailee heille takaisin. Vaikka hänellä on jo minut.

Minun pitäisi varmaan palata edellisen postauksen aiheeseen ja miettiä taas, mitä se musta oikein haluaa. Vaikka se vakuuttaa välittävänsä ja pitävänsä musta, niin ei oikein tunnu siltä, kun samaan aikaan se ;) ;) ;* -hymiöilee pitkin kyliä ( facebookia ) ja ei muka ehdi nähdä mua.

Jos tämä tapahtuisi jollekin muulle; esim. kaverilleni, niin mä sanoisin kaverilleni, ettei se (mies) välitä susta. Tai jos välittääkin, niin ei riittävästi. Mutta koska mä olen mä, mä haluan taas viimeiseen asti uskoa, että mä olisin sille se #1. Mutta jostain kumman syystä musta on alkanut tuntua, että sillä on 4164 ykköstä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti