tiistai 3. joulukuuta 2013

clouds are rolling in

Yäk mikä jetlag.
Yäk mikä keli.
Yäk mikä ärsyttävä tapa ihmisillä rynniä ensimmäisinä ulos koneesta niin mukakiireisinä.
Hmmh miten ärsyttäviä tapoja sitä olikaan. Niinpä mä olen viimeinen 15B:ssä istuen paikallani, kun muilla on taas niin hirvittävä kiire. Niin, mä mietin. Kiire mihin? Kiirehtimään bussiin ja autolle ja olemaan se ensimmäinen, joka pääsee liukuportaisiin, voi hyvänen aika.

Outoa on istua linja-autossa.
Outoa nostaa rahaa automaatista, euroja.
Outoa nähdä kotitalon seinä. Vielä oudompaa mennä sen sisälle. Talon. Ei seinän. Muistaa, miten typeriä juttuja suomen kielessä onkaan että heh heh.

Istua pöydän ääressä. Ääreen?
Tee, joka ei maistu miltään.
Jyystän aikani kuluksi kuivia keksejä kun en muuhunkaan kykene.

Musta ei tunnu miltään. Mä vain olen - ajattelematta mitään, pystymättä mihinkään.
Ehkä mä sitten vain menen nukkumaan.
Miettien ettei tämä ollut sitä, mitä minä elämältä halusin.

stay strong | via Tumblr

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti