maanantai 18. maaliskuuta 2013

mies-todellisuus -sanakirja

Lahden reissu meni muuten erittäin hyvin, mutta meitsille ladeltiin taas näitä joka pojan ja miehen kliseitä kuten:

"Mä en nyt etsi mitään vakavaa."

No en mäkään välttämättä, mutta jos oikein mehevä alfauros sattuu kävelemään vastaan niin kyllä mä voisin ainakin harkita. Ai ei? Ja sä ilmoitat sen mulle vasta sitten, kun olet itse ensin vikitellyt mut ja mä olen jo päässyt mielikuvituksessani alttarilla odottelu -kohtaan.

"Mun tämänhetkinen elämäntilanteeni ...."

Estää sua tapailemasta naisia? Juttelemasta mulle? Tanssimasta mun kanssa? Tulevan vaimosi kanssa??? Niin mikä elämäntilanne - sekö, jossa sä riehut yöt baareissa ja päivät lojut sohvalla? No kyllähän siinä elämäntilanteessa sitten. Urpo.

Ja tulipa mieleen tässä pari muutakin klassikkoa:

"Jokin tässä nyt vain ei toiminut."

Eli jos sä oisit saanut pesää ekoilla treffeillä, me oltais jo naimisissa.


"Mä en ole valmis seurusteluun."

Jepjep. Olet kyllä valmis kaatamaan naisia sänkyysi, mutta seurustelu pelottaa. Sitoutumiskammoinen urpo.
Miksi sitten alunperinkään rupesit pelleilemään mun kanssa, varsinkin kun tiesit, etten mä etsi yhdenillanjuttuja? Urpo.

"Sä et oo ihan sitä mitä mä etsin."

No löyshän se Kolumbuskin Amerikan vaikka etsi Intiaa.. Jos mä oisin niinku sun amerikka niin... Kamoon... no ei sit.

vähäks söpöö... weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti