torstai 18. huhtikuuta 2013

Mä en jaksa enää kuunnella




Mä räjähdin eräälle kaverilleni äsken ihan totaalisesti. Saija on jauhanut miehistään ikuisuuden tekemättä mitään näiden suhteen ja "pyörittää" 2-5:ttä miestä samanaikaisesti. Kun Mikkoeskon ihana seksikkäin söpö fantsu hot tukka nostettiin taas kehiin kera tämän täydellisten aamupalatottumusten ja elintapojen, niin ei juma että mulla kilahti. Me ollaan käytetty siitä lätisemiseen varmaan jotain 100 tuntia yhtään liioittelematta. Joka kerta me jauhetaan jostain sen miehestä ainakin 95% ajasta. Mä oon ihan oikeasti huomannut, ettei me muusta enää milloinkaan juurikaan puhuta kuin Saijan täydellisistä miehistä, joita hän ei kuitenkaan koskaan saa.
Ja Saijaahan ei yhtään kiinnosta, että 95% ajasta mä pyörittelen silmiä ja yritän vaihtaa puheenaihetta. Taas.

Me käydään niitä samoja hermontappokeskusteluja joka kerta, aina kun me nähdään. Ja silloinkin, kun me ei nähdä, se laittelee mulle överiksi vedetyillä hymiöillä maustettuja evankeliumeita puhelimeen tai facebookiin, joihin mä en nykyään edes vaivaannu vastaamaan. Mä en tiedä, lukeeko se itse ikinä niitä viestejä, "Matti on niiiiiin söpö :*:*:*:*:* ja tänääki sillä oli ihan järjettömän sexy paita päällä ;);):*:*  se on niiiiiiiin kuuma!!!!!:*:*:*:*", koska eihän kukaan muuten tollaista järjettömän lässynläämäistä paskaa pystyis suoltamaan. Ellei ole 14-v ja ekaa kertaa rakastunut ("rakastunut", korjaan) siihen 8B-luokan Esaan, jepjep.

Mutta tota on myös ne keskustelut livenä, joita me käydään.
"matti on niiiin kuuma oikeesti"
"aijaa"
"siis se tänäänki oli ihan tosi sexy ja hot ja kaikkee!!"
"mm"
"siis se on vaan niin söpö... näitsä sillon kerran kun se katto mua ihan silleen ;);););)??"
"mm-hm.." 
"eiks se olluki suunniteltua??Ihan varmasti se teki sen koska se näki mut ja ---"
*mä pyörittelen silmiä ja mietin jotain ihan muuta*
"--- siis eihän se muuten ois ollu ihan uuu uuu ja sattumalta siinä just kun mä tulin siitä ovesta ja ---- ..... läpäläpä"

Sitten vähän ajan päästä.
Minä: "Mä näin Jesseä tänään.."
Se: "Aijaa.. mäki näin Mattieskoo eilen, se oli taas niin söpö!! Ja silloli ihan älyttömän ihanat kengät!"
"Jesse moikkas mua ja vaihdettiin pari sanaa.. Se sano olleensa pahoillaan siitä, miten meidän suhde silloin päätty."
"On se kyllä niiin ihana.."
"Musta tuntuu, ettei se oikein ole onnellinen sen uuden naisensa kanssa."
"Mm.. Oisitpa nähny sen hymyn!!"
*Tässä vaiheessa mä katson Saijaa ihan o.O ja ihmettelen, että minkä hymyn??*
Sitten mä tajuan. Se ei taaskaan kuunnellut mua hetkeäkään. Me ei taaskaan puhuttu edes samasta henkilöstä, koska se vain yksinkertaisesti elää omissa haavemaailmoissaan, joihin ei sisälly hänen murupuppeliensa lisäksi mitään muuta.

---

Mä olen räjähtänyt tästä sille ja huomauttanut aiemmin niin monta kertaa.
"Hei ihan oikeesti, voidaanko puhua jostain muustakin./ Ajattelin muuten muuttaa pois täältä./ Mun puhelin muuten hajos tänään tms."
Mutta joka kerta mut torpataan tyyliin:
"Sillä oli tänään viininpunanen huppari!! / Se oli taas niiiiin söpönä liikkeellä /Mattieskonkin puhelin hajos sillon kerran, vähäks ihanaa, ku sillä oli sellanen iPhonexMegaGigaTsuga G -puhelin or whatever läpäläpä päläpälä..."

Se vain nauttii niiiiiiiiiiiiin paljon siitä, miten yhdestä puhelimestakin voi kehkeytyä jotain niin saatanan ihanaa.

Ja tänään mä sitten kyllästyin lopullisesti. Ei mun (eikä kenenkään) tarvitse sietää tollaista päivä toisensa jälkeen. Sitä on varoitettu asiasta, mutta se ei välitä. Sitä on jatkunut varmaan jo yli vuosi, eikä se koskaan tule samaan ketään niistä miehistään, kun ei kerran koskaan ole valmis tekemään mitään näiden eteen. Se lätisee kyllä mulle evankeliumejaan päivät läpeensä, mutta ei ikinä tee mitään varsinaista, suhteeseen johdattavaa, toimintaa näiden "miestensä" suhteen. Mä olen kysynyt siltä monet kerrat, miten se luulee päätyvänsä yhteen niiden kanssa, kun ei kerta ole valmis tekemään yhtään mitään, että miten se luulee saavansa miehen, jos ei koskaan tee mitään, vaan läpisee mulle lenkkipoluilla kerta toisensa jälkeen niistä Mattieskon aamiaismuroista jne.

Mutta mä luulen, että siitä on vain turvallisempaa olla ihastunut, koska silloin siihen ei ainakaan satu, jos Mattiesko kaikkine ihanuuksineen antaisikin pakit.
Mutta nyt mulle riitti. Mä sanoin, että sen on ihan turha puhua mulle tästä (mattiesko, sen aamiainen ja tukka) jos se ei tee mitään niiden saavuttamiseksi. Mä räjähdin ja sanoin ettei sen tarvitse puhua eikä soittaa mulle ennen kuin se on tehnyt jotain konkreettista miehensä eteen ja edennyt sen suhteen edes johonkin suuntaan. Siihen se katsoi mua ihan järkyttyneenä, varmaan osaksi sitä, miten rumasti mä sanoin, ja osaksi sitä, että se varmaan itsekin viimein tajusi ettei sen hyödytön aamias/ihana tukka -läpinä auta mitään. Ja osaksi siksi, että toivon mukaan se nyt viimein tajusi, ettei sitä vitunmoista brainkiller aamias/tukka/ihanuusvikinää ja ylijumalointia jaksa kukaan, ja ettei mua oikeasti enää kiinnosta pätkääkään, saako se mattieskoltaan ikinä mitään muuta kuin pelkkää kenkää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti