maanantai 6. toukokuuta 2013

springer than ever

weheartit.com





















Kevät on ihanaa aikaa. Minusta tulee silloin paljon iloisempi ja avoimempi, toiveikkaampi. Rohkeampi. Minä jaksan uskoa tulevaisuuteen ja siihen, että asiat vielä joskus menevät kohdalleen. Ja kenties lisääntynyt auringonvalokin on syynä siihen, että love is in the air vähän enemmän kuin marras-tammikuun kylmyydessä.

Ei ole mitään parempaa hetkeä kuin katsoa ulos oman kämpän ikkunasta; aurinko paistaa ja (lähes) pilvetön taivas on kauniin sininen ja puut alkavat vähitellen vihertää. Juon teetä, se maistuu hyvältä, mä pystyn kerrankin eläytymään hetkeen ja elämään hetkessä ilman että mun tarvitsee miettiä ja huolehtia tulevaisuudestani; miehestä, työstä ja asuntokuluista. Mä tiedän ja luotan siihen, että kaikki tollaiset asiat järjestyvät sitten, kun on niiden aika.

Mä tulen aina pärjäämään.
Näinä päivinä minun on helppo uskoa itseeni.
Auringonpaisteessa mä tunnen oloni itsevarmaksi
ja niin hyväksi.

haluan elää.

täysillä

weheartit.com


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti