tiistai 2. heinäkuuta 2013

your love is just a lie



I fall asleep by the telephoneIt's 2 o'clock and I'm waiting up aloneTell me, where have you been?
I found a note with another nameYou blow a kiss but it just don't feel the same'Cause I can feel that you're gone
I can't bite my tongue foreverWhile you try to play it coolYou can hide behind your storiesBut don't take me for a fool
You can tell me that there's nobody else(But I feel it)You can tell me that you're home by yourself(But I see it)You can look into my eyes and pretend all you wantBut I know, I know your love is just a lieIt's nothing but a lie
And you look so innocentBut the guilt in your voice gives you awayYeah, you know what I mean
How does it feel when you kissWhen you know that I trust you?And do you think about me when he fucks you?Could you be more obscene?
So don't try to say you're sorryOr try to make it rightAnd don't waste you're breathBecause it's too late, it's too late
You can tell me that there's nobody else(But I feel it)You can tell me that you're home by yourself(But I see it)You can look into my eyes and pretend all you wantBut I know, I know your love is just a lie, lieIt's nothing but a lie, lie, you're nothing but a lie


___________________________


Musta on jo pitkään tuntunut siltä, että mies on jättänyt mut ihan heitteille. Mä olen yrittänyt kaikkeni, että tämä juttu toimisi, mutta nyt se on pistänyt jarrut ja peruutusvaihteen päälle, enkä mä jaksa enää tätä epätietoisuutta. Se kyllä väittää välittävänsä, mutta rehellisesti sanottuna mä en edes muista, milloin me viimeksi nähtiin. Ehkä 3-4 viikkoa sitten? Jos sen mielestä on kerta ok kuluttaa aikansa ties missä kunhan ei minun kanssani, niin se kertonee jotain. Jotain, mitä mun viimein pitää tajuta. Jotain, mitä mun ei pitäisi enää katsella pidempään. Se kyllä aina vastaa mun viestiini, mutta se ei koskaan etene siihen, että me nähtäisiin. Mikä mielestäni viestii siitä, että jokin ei ole kohdallaan.

2 kommenttia:

  1. Miks et kysyny suoraan? Pelkäsitkö mitä se vastaa? Täällä aivan sama tilanne. On se ihanaa kiduttaa itteään epätietoisuudella. En ymmärrä miten rakastuneena onkin näin hiton tyhmä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, tuosta on jo niin kauan aikaa. Enää en sietäisi sellaista käytöstä häneltä, enkä keneltäkään muultakaan. Epätietoisuus ja itsensä kiduttaminen ei ole sen arvoista. Koskaan.

      Poista