lauantai 10. elokuuta 2013

omakehu isoin jehu

Hui hai.
Nyt se on todistettu; joillekin mä olen olemassa vain siksi, että ne voisi purkaa täydellisyyttään vähemmän täydelliselle ihmiselle. Hiphei ja kolminkertainen huraa-huuto. Kuuntelin tässä kahvilakäynnillä ystäväni juttuja jotakuinkin näin:

Se: "Siis mulla oli 18 kaveripyyntöö feisbuukis tänää.. Esa oli laittanu mulle viestii ja se halus treffeille mut timoki on kiinnostunu musta.. Sit mun pitäs mennä pomon kaa lounaalle, se lupas tarjota, kato ku kaikki rakastaa mua töissä.. Ja hei kato tota jätkää, se kyylää mua iha koko ajan.. Ja nyt se sano jotai tolle kaverillee.. Varmaa taas yks kaveripyyntö ja deittiehdotus lisää ku meen koneelle illalla.. Mä muuten näin mattii tänää aamulla ja se oli ihan wou ku se näki mut.. Kehu mun tukkaa ja oli iha sillee wau.. Mut kamoon, se on matti... En mä ikinä seurustelis sen kaa mut onhan se ihanaa ku se on nii kusessa muhun. Sit isäki oli laittanu mun tilille jonkun pari sataa ku mä olin hakenu niiden postit ku ne oli lomalla.. kyllähän sä tiiät mun porukat, ne on koko ajan jossai lomailee, niinku jossain kaukana.. Mut saanpahan aina kiitokseks pari sataa ja iskä onki sanonu et oon sen lempilapsi.. Tosin kuka täysjärkinen mun siskosta ja veljestä nyt tykkäiskää ku niillä on hei mut.. hehe..

Ja sit mun esimies kehu mua kanssa.. Se oli ihan otettu siitä et olin hoitanu sen yhen projektin loppuun, ja mä olin ihan et jes, nyt mä saan sen bonuksen eikä se vitun jenni.. Mut mä luulen et se esimies on oikeesti vähän ihastunu muhun, vaik onhan sillä vaimo ja lapset ja kaikki, mut silti.. Mut en mä vaan voi sille mitään, et kaikki miehet aina ihastuu muhun.. Niinku markoki ja se saaran tommi.. Mä en vaa voi sille mitää.. Mä vaan oon nii ihana, tsihihi. Mut niinku ei se oo mun vika, jos mä vaan oon nii ihana. En mä vaan voi mitää sille et mä näytän hyvältä ja oon nii menevä ja menestyny. Kaikki ne on vaa kateellisii mulle. Ne vaan haluis olla niinku mä. Kato nyt toi jätkä tos ulkona kyylää tänne sisään, se on nii kusessa muhun.. Jo toinen mies niinku kahden minuutin sisällä, ei vittu mä oon tänää liekeissä..Kaikki miehet aina ihastuu muhun. Mä vaan oon nii ihana. Varmaa ne huomas, miten sexyt jalat mulla on, kokeilin sellasta hoitoo minkä sain äidin tutulta ilmaseks yhtee paikkaa ja mun jalat niinku säkenöi tänää."

Ja se melkein sanoo loppuun: toisin kuin sä. Toisin ku sä niinku koskaan. Mutta vain melkein. Koska muuten sillä ei enää olisi ketään, joka kuuntelisi sitä.


Ja ei vittu että mä olin niinku korviani myöten täynnä sitä kaikkea.

3 kommenttia:

  1. Miksi kaveeraat hänen kanssaan? Kuulostaa muutenkin tosi teiniltä hänen juttunsa.

    VastaaPoista
  2. Wau, sun blogis on kyllä hämmentänyt mut aivan täysin. Mulla on nimittäin niin paljon samankaltaisia ajatuksia, tuntemuksia ja kokemuksia kuin sulla, ja oon kauan yrittänyt netistä etsiä jotain blogia, keskustelupalstaa tai jotain, mistä löytäis jonkun, joka ajattelee elämästä samaan tyyliin. Ja nyt taisin sellasen vihdoin löytää.

    VastaaPoista
  3. Kyseinen henkilö on ollut kaverini jo lähes 20 vuotta eli en haluaisi häntä hylätäkään niin pitkän ystävyyden jälkeen, viimeaikoina hän on vain alkanut vähän käydä hermoille.. Saara, kiva jos näistä mun teksteistä on jotain apua sulle :)

    VastaaPoista