sunnuntai 8. syyskuuta 2013

new place

En ole ehtinyt postailla kauhean usein tai pitkiä juttuja, mutta täytyy sanoa että olen niin tyytyväinen, että muutin pois. Kun mietin tätä viikkoa ja sitä aikaa, jonka olen täällä ollut niin mä en kadu yhtään. Mä olen ollut jotain mitä en koskaan Jyväskylässä ollut. Jotain, mihin en koskaan kyennyt. Olemaan onnellinen.
Ja se, minusta, on sitä, mitä jokaisen ihmisen pitäisi elämältään hakea.
Ja jos ei johonkin ole tyytyväinen niin silloin mielestäni pitää tehdä kaikkensa ollakseen.
Ja minä tein.
Ja voi että moon ylpee! Itsestäni. Kerrankin. Mutta en toivon mukaan viimeistä kertaa.

3 kommenttia:

  1. Ihanaa :) Oon uusi lukija vasta, löysin blogisi kun googlasin vinkkejä, miten päästä yli erosta... Mutta minne päin maailmaa siis muutitkaan? Pakko sanoa, että olen hyvin paljon nauttinut blogisi lukemisesta. Ja tähän postaukseen kommenttina vielä, että toi tunne on ihan mahtava!! Itse erosin kesän alussa ja lähdin ulkomaille kesätöihin "karkuun". Mutta se karkumatka oli ehkä elämäni paras valinta, koska fiilis oli just toi, mitä tässä kuvailit. (Suomeen paluu olikin sitten puhtaasti perseestä :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Muutin etelä-suomeen keski-suomesta ja kulttuuriero on valtava.. :D tykkään niin paljon olla täällä, kaikki on paljon mukavampia ja suvaitsevampia täällä! mikä on jännää tietysti, koska samassa maassahan tässä edelleen asutaan..

      Poista