lauantai 14. syyskuuta 2013

varatut miehet vauhdissa

"Mä rakastan sitä naista" se sanoo mulle ja mulla on taas helvetin tyhmä olo.
"Mä tiiän kyl ettei meidän suhtees oo kaikki kunnossa ku mä kattelin sua mut nii ."

Nojoo, siitä mä olin samaa mieltä. En mä muuten taas olisi tässä tilanteessa. Jos sen suhde olisi ok se ei olisi koskaan alkanut pelleilemään minun kanssani.

"Miks sä sitten teit sen?" minä kysyn, ja kuten aina, ei mies osaa määritellä miksi hän varattuna alkoi flirttailla minun kanssani.
"Sä olit vaan niin houkuttava" käy sen mielestä hyväksyttäväksi syyksi enkä mä saa siitä parempaa irti. No, sentään se tunnusti ennen kuin mitään ehti käydä. Jos mä olisin saanut tietää kuukauden päästä, asiat olisivat vähän eri lailla, mutta nyt kaikki on vielä ollut ihan viatonta.

Mutta en mä ymmärrä, miksi varatut miehet sitten pakolla flirttailevat muille, jos he myöhemmin ovat niin katuvinaan ja haluavat jatkaa nykyistensä kanssa. Olisivat sitten alunperinkin kiltisti ja varsinkin kun en mä itse edes tehnyt aloitetta, niin miksi sen ylipäätään pitää ruveta pelleilemään ja esittämään sinkkua. Se tiesi koko ajan mitä teki, mutta sitten se yhtäkkiä kakistaa ilmoille jotain, jonka jälkeen mä en voi kuin juosta karkuun... taas.

2 kommenttia:

  1. Löysin blogisi googlaamalla epätoivoisesti faktaa playerimiehistä ja teksti toisensa jälkeen tajusin että nyt ollaan asian äärellä! :) Olisi kiva vaihtaa ajatuksia s.postin välityksellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja kyllähän noita playerimiehiä riittää... valitettavan paljon :D

      Poista