maanantai 2. syyskuuta 2013

vapaus käteen jää

ice cream


Nää viime viikot on oikeasti olleet mun elämäni parasta aikaa. Se johtuu pitkälti aivan uskomattoman kivoista ja hienoista ihmisistä, ja samanhenkisistä ihmisistä, ja ennen kaikkea myös siitä, että viimein minä tunnen olevani vapaa! Kukaan ei tuomitse mua 'edellisen elämäni' perusteella, vaan mulla on (ollut) kaikki mahdollisuudet olla juuri sellainen kuin oikeasti haluan. Täällä mä olen ollut niin paljon iloisempi ja onnellisempi; musta on ollut kiva herätä aamuisin. Osittain ehkä siksi, ettei mun tarvitse miettiä mitä se ja se ja tuo ja tuo tänään musta ajattelevat tai se ja se tekee töissä.


Onneksi mä jaksoin uskoa siihen, että paremmat ajat tulevat vielä.

Don't let the system get you down...

1 kommentti:

  1. Kiva kuulla! Hyvä siis, että uskoit ja uskalsit :)

    VastaaPoista